środa, 11 lutego 2015

Impreza u Marty.

Cześć ! Przepraszam że nie było mnie tydzień, ale nie miałam czasu. Dzisiaj była ( a nawet dalej jest) impreza w pokoju Marty.  Dlaczego dalej na niej nie jestem ? Otóż przyszła niby podróba hackerki i mnie zhackowała i później już tylko tam siedziałam i robiłam dla Was screeny i nie odzywałam się, bo one specjalnie wywoływały hackerów i w końcu jak on przyszedł to one się poprostu śmiały, a jak mnie zhackował to... sama nie wiem. Ale podejrzewam że nadal się naśmiewały. No więc zobaczcie screeny jakie zrobiłam :

Jak weszłam na konto ujrzałam taki opis :
Teraz inne screeny jakie udało mi się zrobić :

I to by było na tyle z tej imprezy. Nie zbyt mi się podobała ale ok.
Pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz